800.000 mogelijkheden  •  Herbruikbaar  •  Gratis verzending boven € 20 Meest gestelde vragen | Contact
Symbio6 - Sjablonen op maat

Regeling klachten

Heeft u een klacht ? Vervelend. We doen er alles aan om uw klacht te verhelpen. Als u een klacht heeft, laat het ons dan snel weten aan onze klantenservice. Omschrijf uw probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we u goed helpen. Graag ook uw ordernummer vermelden. We helpen u direct, of u hoort hoeveel tijd we nodig hebben om uw klacht op te lossen.

Beschadiging

Als u een artikel ontvangt dat kapot is, willen we u verzoeken om zo spoedig mogelijk onze klantenservice contact op te nemen (uiterlijk binnen 7 dagen). Graag het ordernummer en de naam van het desbetreffende artikel vermelden. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en indien nodig een vervangend artikel toesturen.

Oneigenlijk gebruik

Als het defect val-, stoot- of waterschade betreft, het artikel oneigenlijk gebruikt is of het defect binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel lag, kan u geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging.